|
|
|
|
|
Slatkiši potiču agresivnost
Djeca koja svakodnevno jedu slatkiše i čokoladu imaju veću vjerojatnost da će biti nasilni u odrasloj dobi, tvrdi nova studija.
Praćenje prehrambenih navika 17 500 ispitanika od djetinjstva do odrasle dobi pokazuje na znatno veći broj osuda za nasilnost u one skupine ispitanika koji su u djetinjstvu svakodnevno jeli slastice i čokoladu.
Ovu pojavu autori studije objašnjavaju činjenicom da djeca koja svakodnevno dobiju željeni slatkiš ne uče kako ponekad treba i pričekati da bi se dobilo ono što se želi. Takva djeca postaju impulzive odrasle osobe, ističu znanstvenici.
Izvor: British Journal of Psychiatry |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
Forum
|
 |
|
|
|
Recepti
|
 |
|
|
|
Savjeti
|
 |
|
|
|
Pitanja i odgovori
|
 |
|
|
|
On-line ordinacija
|
 |
|
|
|
Knjige
|
 |
|
|
|
|
|
|