|
|
|
|
|
Obrazovanje i poremećaji u prehrani
Nova studija ukazuje na 2 do 6 puta veće izglede za poremećaje u prehrani kod djevojčica čiji roditelji, djedovi i bake imaju visoki stupanj obrazovanja, objavio je American Journal of Epidemiology.
Rizik za anoreksiju, bulimiju i slične poremećaje je bio dodatno povećan ako su i same djevojčice bile uspješne u školovanju.
Istraživači s Instituta Karolinska u Stockholmu su analizirali podatke prikupljene od 13376 žena između 1952. i 1989. godine.
Po njihovom mišljenju, dobivene rezultate je moguće objasniti povećanim pritiskom na djevojčice čiji članovi obitelji imaju veća akademska dostignuća.
PLIVAzdravlje |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
Forum
|
 |
|
|
|
Recepti
|
 |
|
|
|
Savjeti
|
 |
|
|
|
Pitanja i odgovori
|
 |
|
|
|
On-line ordinacija
|
 |
|
|
|
Knjige
|
 |
|
|
|
Product report
|
 |
|
|
|
|
|
|