TRAŽILICA
  BRZI LINKOVI  
Home O nama Kontakt Forum
 
 
NEWSCENTER
 
Hrana
O hrani
Hrana i zdravlje
Znanost na tanjuru
Proizvodi
Dodaci prehrani
O suplementima
Suplementi i zdravlje
Proizvodi
Pića
Voda
Voćni sokovi
Čajevi
Proizvodi
 
Sport i rekreacija
 
Kutak za mame i bebe
 
Poremećaj prehrane
 
Oglasi
  Početna
17.09.2009
Studija o aditivima iz mesa
Unos nitrata i nitrita iz procesiranog mesa, voća i povrća ne povisuje rizik od tumora mozga, pokazuje nova studija nastala u suradnji stručnjaka s Harvarda i Imperial College London.

U studiji je sudjelovalo 335 ispitanika čije je stanje praćeno 24 godine. Usporedbom ispitanika koji su unosili najveće odnosno najmanje količine suhomesnatih proizvoda nije utvrđen povišen rizik od malignog glioma povezan s visokim unosom nitrata odnosno nitrita.

Oko 80 % nitrata u prehrani dolazi iz povrća, dok izvori nitrita uključuju povrće, voće i procesirano meso. Nitriti se mesu dodau kako bi stabilizirali aromu te produljili trajnost proizvoda.

Rezultati studije pobijaju hipotezu da sastojci koji sadrže dušik mogu indirektno povisiti rizik od tumora mozga zbog svoje uloge u nastanku karcinogenih nitrozoamina.

Izvor: American Journal of Clinical Nutrition

Najčitaniji članci
07.02.2012.
Biometeorološka prognoza
06.02.2012.
Jelovnik u jaslicama
06.02.2012.
Antikarcinogena svojstva ekstrakta sjemenki grožđa
07.02.2012.
Oprezno sa špekom
08.02.2012.
Kofein utječe na razine estrogena
Vezani članci
24.02.2011.
Zahtijeva se zabrana uporabe karamel bojila
15.11.2010.
Priča o umamiju i natrijevom glutamatu
22.03.2010.
Brza hrana ne raspada se ni nakon godinu dana
07.12.2009.
Mogu li aditivi uzrokovati rak?
01.01.2005.
Prehrambeni aditivi
(0) Komentiraj Ispiši Pošalji
Korisnici
Korisničko ime
Lozinka
Zaboravili ste lozinku >>
Registriraj se >>
 
INFO BOX
Impressum
Linkovi
Priznanja
Marketing
 
Forum
 
Recepti
 
Savjeti
 
Pitanja i odgovori
 
On-line ordinacija
 
Knjige
 
PARTNERI
PLIVAmed.net
Zdrava krava
MojDoktor.hr
Net.hr
Vaše zdravlje
Profil
Moderna vremena Info
Daosin.com
G.A.Z. d.o.o.
Poliderma
Zdravo mršavljenje
Sretno dijete
Nestlé Adriatic
www.dietpharm.hr
 
         
 
 
     
  Copyright © Vitaminoteka d.o.o. | Sva prava pridržana.