TRAŽILICA
  BRZI LINKOVI  
Home O nama Kontakt Forum
 
 
NEWSCENTER
 
Hrana
O hrani
Hrana i zdravlje
Znanost na tanjuru
Proizvodi
Dodaci prehrani
O suplementima
Suplementi i zdravlje
Proizvodi
Pića
Voda
Voćni sokovi
Čajevi
Proizvodi
 
Sport i rekreacija
 
Bio kutak
 
Kutak za mame i bebe
 
Poremećaj prehrane
 
Oglasi
  Početna
15.06.2009
Dojenačke formule i rast djece
Majčino mlijeko ima manje proteina od dojenačkih formula i možda je to razlog zašto djeca hranjena formulama rastu brže. Ovo je potencijalan razlog za zabrinutost jer su takva djeca možda programirana za skladištenje masnog tkiva što povećava rizik od gojaznosti u dječjoj dobi.

Internacionalna studija provedena u Belgiji, Italiji, Njemačkoj, Poljskoj i Španjolskoj s oko 1000 djece od kojih su jedna dojena, a druga hranjena dojenačkim formulama s različitim udjelom proteina (2 odnosno 3-4 g/100 kcal) pokazuje da u dobi od dvije godine nije bilo značajne razlike u visini djece, ali je skupina s većim unosom proteina imala veću tjelesnu masu. Autori studije naglašavaju važnost dojenja zbog dugoročnih koristi za zdravlje djeteta i smatraju potrebnim dodatno poboljšavati dojenačke formule.

Rezultati ove studije su vrlo zanimljivi i ne smije ih se zanemariti, ali nikako ne znače da djecu odsada treba hraniti formulama s preniskim udjelom proteina. Britanski proizvođači su već poduzeli korake kako bi smanjili količinu proteina u dojenačkim formulama i Britanci su od nedavno promijenili standardne krivulje rasta djece gdje se nove temelje na rastu dojene djece.

Stare krivulje su iz 1970-ih i uglavnom se odnose na djecu hranjenu dojenačkim formulama što je izazivalo zabrinutost roditelja čija su djeca hranjena majčinim mlijekom zbog prividnog zaostajanja u rastu.

Izvor: American Journal of Clinical Nutrition

Najčitaniji članci
10.09.2010.
Biometeorološka prognoza
06.09.2010.
Likopen: moćni crveni pigment
06.09.2010.
I slatke paprike potiču mršavljenje
07.09.2010.
Kurkuma za zglobove
06.09.2010.
Abeceda prehrane školaraca
Vezani članci
29.08.2010.
Žene koje su dojile imaju manji rizik za dijabetes
02.04.2010.
Žene koje su dojile imaju manji rizik za dijabetes
09.01.2010.
Hormoni utječu na mogućnost dojenja
07.12.2009.
Dojenje može smanjiti rizik za dijabetes
17.09.2009.
Prehrana novorođenčeta
(0) Komentiraj Ispiši Pošalji
Korisnici
Korisničko ime
Lozinka
Zaboravili ste lozinku >>
Registriraj se >>
 
INFO BOX
Impressum
Linkovi
Priznanja
Marketing
 
Forum
 
Recepti
 
Savjeti
 
Pitanja i odgovori
 
On-line ordinacija
 
Knjige
 
Product report
 
PARTNERI
PLIVAmed.net
Zdrava krava
MojDoktor.hr
Net.hr
Vaše zdravlje
Profil
Moderna vremena Info
Daosin.com
G.A.Z. d.o.o.
Poliderma
Zdravo mršavljenje
Sretno dijete
Nestlé Adriatic
www.dietpharm.hr
 
         
 
 
     
  Copyright © Vitaminoteka d.o.o. | Sva prava pridržana.