|
|
|
|
|
Orašasti plodovi i divertukuloza
Nova studija je utvrdila da konzumacija orašastih plodova, sjemenki i kokica ne povećava rizik od divertikuloze i komplikacija povezanih s ovim stanjem. Time se pobija vjerovanje da ove namirnice uzrokuju komplikacije u osoba s divertikulozom.
U studiji je sudjelovalo 47 228 zdravih muškaraca dobi 40 do 75 godina čije su prehrambene navike praćene 18 godina. Ispitanici koji su unosili najviše orašastih plodova su imali za 20 % manji rizik razvoja divertikuloze u usporedbi sa ispitanicima koji su unosili najmanje orašastih plodova. Slični su rezultati utvrđeni i za sjemenke, kukuruz i kokice.
Izvor: JAMA |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
Forum
|
 |
|
|
|
Recepti
|
 |
|
|
|
Savjeti
|
 |
|
|
|
Pitanja i odgovori
|
 |
|
|
|
On-line ordinacija
|
 |
|
|
|
Knjige
|
 |
|
|
|
|
|
|