|
|
|
|
|
Adolescent vegetarijanac
Australska studija s 215 adolescenata dobi 14-15 godina pokazuje da vegetarijanska prehrana ili prehrana koja naginje vegetarijanstvu znači povoljnije parametre kardiovaskularnog zdravlja: BMI, opseg struka, razinu HDL i LDL kolesterola. Međutim, zbog izbjegavanja namirnica životinjskog podrijetla adolescenti su imali sniženu razinu vitamina B12 u krvi.
I druge su studije pokazale da adolescenti vegetarijanci imaju pravilniju prehranu od vršnjaka ne-vegetarijanaca. Pritom su bitni razlozi prelaska na vegetarijansku prehranu jer adolescentice ponekad vegetarijanstvom prikrivaju poremećaj u prehrambenom ponašanju.
Izvor: Asia Pacific Journal of Clinical Nutrition |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
Forum
|
 |
|
|
|
Recepti
|
 |
|
|
|
Savjeti
|
 |
|
|
|
Pitanja i odgovori
|
 |
|
|
|
On-line ordinacija
|
 |
|
|
|
Knjige
|
 |
|
|
|
|
|
|