|
|
|
|
|
Dojena djeca imaju bolji vid
Istraživanje britanskih znanstvenika sugerira da dojena djeca imaju mnogo bolji vid nego djeca koja su bila hranjena industrijskom hranom za bebe.
Istraživači s londonskog Institute of Child Health kažu kako je njihov rad novi dokaz pozitivnog dugoročnog utjecaja dojenja na vid.
Nije otkriven precizan mehanizam koji bi objasnio dobivene rezultate, no znanstvenici kažu kako bi jedan od ključnih čimbenika mogla biti povišena koncentracija masne kiseline DHA u majčinom mlijeku.
Zaključci do kojih su istraživači došli nakon analize vida 262 djeteta u dobi između 4 i 6 godina su objavljeni u stručnom časopisu American Journal of Clinical Nutrition.
PLIVAzdravlje.hr |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
Forum
|
 |
|
|
|
Recepti
|
 |
|
|
|
Savjeti
|
 |
|
|
|
Pitanja i odgovori
|
 |
|
|
|
On-line ordinacija
|
 |
|
|
|
Knjige
|
 |
|
|
|
|
|
|