|
|
|
|
|
Dojenje i pretilost
Do sada se vjerovalo da dojenje ima pozitivan utjecaj na prevenciju pretilosti. Međutim kako je to područje dosta teško proučavati, jer je moguće provoditi samo istraživanja koja se baziraju na promatranju i koja su retrospektivna te kod kojih se koriste različite metodologije sa različitom preciznošću, ne čudi ni pojava različitih rezultata. U istraživanju provedenom u Brazilu na Federal University of Pelotas pratilo se 2,250 brazilaca muškog spola, kroz 18 g., za koje su postojali podaci o dojenju iz ranog djetinjstva. Dobiveni rezultati pokazuju da trajanje dojenja ne utječe na tjelesnu masu i tjelesnu građu u kasnijoj dobi. Drugo istraživanje provedeno u Londonu na Institut of Child Health koje je uključilo 2,631 djece za koje su bili poznati podaci o trajanju dojenja i indeksu tjelesne mase također je pokazalo da nema dokaza o utjecaju dojenja na ITM i pretilost. Bez obzira kakav utjecaj dojenje ima na kasniju pojavu pretilosti znanstvenici se i dalje slažu da je to i dalje najbolji način prehrane dojenčadi. Izvor: British Medical Journal (2003) 327: 901-904 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
Forum
|
 |
|
|
|
Recepti
|
 |
|
|
|
Savjeti
|
 |
|
|
|
Pitanja i odgovori
|
 |
|
|
|
On-line ordinacija
|
 |
|
|
|
Knjige
|
 |
|
|
|
Product report
|
 |
|
|
|
|
|
|