TRAŽILICA
  BRZI LINKOVI  
Home O nama Kontakt Forum
 
 
NEWSCENTER
 
Hrana
O hrani
Hrana i zdravlje
Znanost na tanjuru
Proizvodi
Dodaci prehrani
O suplementima
Suplementi i zdravlje
Proizvodi
Pića
Voda
Voćni sokovi
Čajevi
Proizvodi
Oglasi
 
 
Sport i rekreacija
 
Poremećaj prehrane
 
Oglasi
  Početna
26.07.2016
9 supermoćnih 'ratnika' koji tjeraju stres
Redovita prehrana i konzumiranje određenih namirnica može ti pomoću u borbi protiv svakodnevnog stresa. Svjesni smo činjenice da je stres glavni neprijatelj dobrog zdravlja, ali većina nas samo prihvaća njegovo postojanje bez da uloži imalo truda suočiti se s njim.

Postoji mnogo načina kako smanjiti stres, a jedan od najvažnijih je prehrana. Donosimo ti popis namirnica čijom redovitom konzumacijom možeš smanjiti stres i unaprijediti svoje zdravlje.

Celer
Postoje brojne blagodati konzumiranja celera. Istraživanja pokazuju da konzumiranje 4 stabljike celera dnevno može sniziti razinu krvog tlaka koji je jedan od prvih simptoma stresa.

Češnjak
Ova namirnica se već tisućama godina koristi zbog svojih antibakterijskih i antiviralnih svojstava. Također, pokazuje i svojstva antidepresiva. Zbog navedenih svojstava pomoći će u smanjenju upale i održavanju normalne razine šećera u krvi, utjecati na cirkulaciju krvi, te stimulirati detoksikaciju organizma.

Lisnato povrće
Lisnato povrće, poput kelja, kupusa, kineskog kupusa, cvjetače, brokule i hrena, prirodno sadrži spojeve sa sumporom koji stimuliranju enzime važne u borbi protiv širenja karcinogenih stanica.

Masna riba
Masna riba poput skuše, lososa , tune i sardine bogata je omega – 3 masnim kiselinama, magnezijem i cinkom koji imaju blagotvorni utjecaj na funkciju mozga, zdravlje srca te, također, smanjuju stres.

Kamilica
Svima je poznato da čaj od kamilice pomaže kod nesanice, nervoze i problema sa želucem. Kamilica, također, povećava razine hipurinske kiseline i sprječava infekcije.

Čokolada
Prije nego li su Europljani počeli dodavati šećer u čokoladu, Asteci su zagovarali konzumaciju gorke čokolade zbog pozitivnog utjecaja na zdravlje. Istraživanja pokazuju da 40g tamne čokoloda dnevno pomaže nositi se sa stresom utječući na oslobađanje hormona beta-endorfina, poznatog kao hormon sreće.

Orasi
Orasi su bogati vitaminima B-skupine, cinkom, magnezijem i omega – 3 masnim kiselinama koje naš ogranizam više iskorištava u stresnim situacijama.

Maslinovo ulje
Maslinovo ulje je glavni sastojak mediteranske prehrane. Dokazano je da pomaže u prevenciji depresije i kod upalnih stanja. Postoje i određeni dokazi da maslinovo ulje štiti od oksidativnog stresa koji je jedan od glavnih uzroka srčanih bolesti.

Bobičasto voće
Bobice su bogate antioksidansima koji pomažu cirkulaciji krvi, funkcijama mozga i preveniraju prerano starenje kože, često uzrokovane kroničnim stresom. Bobičasto voće sadrži i jednu vrstu kiseline koja pomaže u izbacivanju toksina iz tijela te regulira razinu kolesterola i hormona u žena.

Zdrava krava

Najčitaniji članci
20.03.2017.
Masnim kiselinama oraha do bolje kvalitete sperme
22.03.2017.
Proizvodi od soje i karcinom
21.03.2017.
Borovnice mogu poboljšati pamćenje kod starije populacije
23.03.2017.
Hedonisti najčešće vjeruju marketinškim trikovima
24.03.2017.
Prebiotici protiv astme izazvane naporom
(0) Komentiraj Ispiši Pošalji
Korisnici
Korisničko ime
Lozinka
Zaboravili ste lozinku >>
Registriraj se >>
 
INFO BOX
Impressum
Linkovi
Priznanja
Marketing
 
Forum
 
Recepti
 
Savjeti
 
Pitanja i odgovori
 
On-line ordinacija
 
Knjige
 
PARTNERI
PLIVAmed.net
Zdrava krava
MojDoktor.hr
Net.hr
Vaše zdravlje
Profil
Moderna vremena Info
Daosin.com
G.A.Z. d.o.o.
Poliderma
Zdravo mršavljenje
Sretno dijete
Nestlé Adriatic
www.dietpharm.hr
 
         
 
 
     
  Copyright © Vitaminoteka d.o.o. | Sva prava pridržana.