TRAŽILICA
  BRZI LINKOVI  
Home O nama Kontakt Forum
 
 
NEWSCENTER
 
Hrana
O hrani
Hrana i zdravlje
Znanost na tanjuru
Proizvodi
Dodaci prehrani
O suplementima
Suplementi i zdravlje
Proizvodi
Pića
Voda
Voćni sokovi
Čajevi
Proizvodi
Oglasi
 
 
Sport i rekreacija
 
Poremećaj prehrane
 
Oglasi
  Početna
26.07.2016
9 supermoćnih 'ratnika' koji tjeraju stres
Redovita prehrana i konzumiranje određenih namirnica može ti pomoću u borbi protiv svakodnevnog stresa. Svjesni smo činjenice da je stres glavni neprijatelj dobrog zdravlja, ali većina nas samo prihvaća njegovo postojanje bez da uloži imalo truda suočiti se s njim.

Postoji mnogo načina kako smanjiti stres, a jedan od najvažnijih je prehrana. Donosimo ti popis namirnica čijom redovitom konzumacijom možeš smanjiti stres i unaprijediti svoje zdravlje.

Celer
Postoje brojne blagodati konzumiranja celera. Istraživanja pokazuju da konzumiranje 4 stabljike celera dnevno može sniziti razinu krvog tlaka koji je jedan od prvih simptoma stresa.

Češnjak
Ova namirnica se već tisućama godina koristi zbog svojih antibakterijskih i antiviralnih svojstava. Također, pokazuje i svojstva antidepresiva. Zbog navedenih svojstava pomoći će u smanjenju upale i održavanju normalne razine šećera u krvi, utjecati na cirkulaciju krvi, te stimulirati detoksikaciju organizma.

Lisnato povrće
Lisnato povrće, poput kelja, kupusa, kineskog kupusa, cvjetače, brokule i hrena, prirodno sadrži spojeve sa sumporom koji stimuliranju enzime važne u borbi protiv širenja karcinogenih stanica.

Masna riba
Masna riba poput skuše, lososa , tune i sardine bogata je omega – 3 masnim kiselinama, magnezijem i cinkom koji imaju blagotvorni utjecaj na funkciju mozga, zdravlje srca te, također, smanjuju stres.

Kamilica
Svima je poznato da čaj od kamilice pomaže kod nesanice, nervoze i problema sa želucem. Kamilica, također, povećava razine hipurinske kiseline i sprječava infekcije.

Čokolada
Prije nego li su Europljani počeli dodavati šećer u čokoladu, Asteci su zagovarali konzumaciju gorke čokolade zbog pozitivnog utjecaja na zdravlje. Istraživanja pokazuju da 40g tamne čokoloda dnevno pomaže nositi se sa stresom utječući na oslobađanje hormona beta-endorfina, poznatog kao hormon sreće.

Orasi
Orasi su bogati vitaminima B-skupine, cinkom, magnezijem i omega – 3 masnim kiselinama koje naš ogranizam više iskorištava u stresnim situacijama.

Maslinovo ulje
Maslinovo ulje je glavni sastojak mediteranske prehrane. Dokazano je da pomaže u prevenciji depresije i kod upalnih stanja. Postoje i određeni dokazi da maslinovo ulje štiti od oksidativnog stresa koji je jedan od glavnih uzroka srčanih bolesti.

Bobičasto voće
Bobice su bogate antioksidansima koji pomažu cirkulaciji krvi, funkcijama mozga i preveniraju prerano starenje kože, često uzrokovane kroničnim stresom. Bobičasto voće sadrži i jednu vrstu kiseline koja pomaže u izbacivanju toksina iz tijela te regulira razinu kolesterola i hormona u žena.

Zdrava krava

Najčitaniji članci
19.05.2017.
Slana hrana smanjuje osjet žeđi i povećava osjet gladi
22.05.2017.
Stresori i crijevna mikrobiota vojnika
24.05.2017.
Zdravije povrće i smanjena uporaba pesticida
23.05.2017.
Ginko biloba protiv moždanih oštećenja
25.05.2017.
Crijevna mikrobiota u prvim danima života
(0) Komentiraj Ispiši Pošalji
Korisnici
Korisničko ime
Lozinka
Zaboravili ste lozinku >>
Registriraj se >>
 
INFO BOX
Impressum
Linkovi
Priznanja
Marketing
 
Forum
 
Recepti
 
Savjeti
 
Pitanja i odgovori
 
On-line ordinacija
 
Knjige
 
PARTNERI
PLIVAmed.net
Zdrava krava
MojDoktor.hr
Net.hr
Vaše zdravlje
Profil
Moderna vremena Info
Daosin.com
G.A.Z. d.o.o.
Poliderma
Zdravo mršavljenje
Sretno dijete
Nestlé Adriatic
www.dietpharm.hr
 
         
 
 
     
  Copyright © Vitaminoteka d.o.o. | Sva prava pridržana.